» Dunken & Bunkens nya äventyr «

Min nästa serie kommer handla om Dunken & Bunken, vad hittar de på denna gång? Ni som missat deras tidigare äventyr kan läsa om det här.
 
Dunken & Bunken är min enda återkommande serie just nu förutom "Så gick det för Mary och Flippen" men det är ju lixom inte samma sak. (Den kommer publiceras här på bloggen senare). För Dunken & Bunken är mer som utdrag ur deras liv medans mina andra serier har en handling om karaktärernas liv. Förstår ni skillnaden? Därför är Dunken & Bunken lite lättare att göra också då jag inte behöver skriva en hel story med inledning, saftigt innehåll och ett bra avslut. Den är mer chill och jag vet att ni tycker dom är roliga!
Det enda minuset är att de är två hästar som ska synas på bilder ihop, alltså kommer jag nästan alltid behöva en statist vilket inte brukar vara det enklaste men jag har just nu Vanessa Longheart som ställer upp på photo shoots till Dunken & Bunken. Hon är grym faktiskt!
 
Men just denna gång kommer det handla om ett problem, och man kan väl säga att det förmedlar lite budskap. En tjuvryttare och en fin vänskap, vad skulle Dunken & Bunken göra utan varandra?
 
 

 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback