» Info om serierna! «

Redigerat - Min bästa vän Melanie avsnitt 3 är färdigt och dyker upp här på bloggen på söndag klockan 14.00!
 
Nu är det så att jag självklart kommer fortsätta med serierna, ett avsnitt i veckan ungefär troligast på söndagar. Sen kommer kanske fler släppas beroende på¨vad jag hinner. Låter det bra? Då blir de mer välgjorda och roligare att bygga upp spänningen lite eller hur? ;)
 
De jag hittils skrivit är:
 
Historien om Mary, 7 avsnitt (mest omtyckt)
 
Dunken och bunken, 4 avsnitt
 
Pågående:
 
Min bästa vän Melanie, hittils två avsnitt skrivna.
 
Kommande:
 
Dunken och Bunkens nya äventyr
 
Så gick det för Mary och flippen (Från historien om Mary)
 
Klicka på länkarna för att läsa serierna.
 
Sen kommer såklart fler serier, men så här ser det ut just nu! :) Flera verkade nyfikna på detta, så nu vet ni!
 

 
 
 


Det låter toppen! ;D

Svar: Va bra! :)
Courtney Silverhill

2013-08-08 // 17:12:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback