» Jag avlider! «

Kommer hem efter en lång dag i skolan och med hesten <3 och inser att min dator skärm är trasig! 1/4 del utav dator skärmen är vit med en svart typ blom liknande sak och en spricka! åååh säger jag bara. Vilket betyder att jag måste laga eller köpa ny, har lagt ner alldeles för mycket pengar på elektronik på senaste så jag vet inte alls alltså, så sjukt osugen på detta! Beställde ett nytt träns igår som inte var billigt heller.. jsnfouirb9åQBfå typ så känner jag verkligen! Så ja ska fundera på hur jag gör men ska försöka tidsinställa ordentligt så bloggen inte blir alldeles tom ifall den åker in på lagning.. Men bloggar på som vanligt ett tag tills jag bestämt mig.. :/
 
Förlåt var tvungen att avreagera mig lite grann <3 Puss på er som klickar er in här varje dag och läser trots att jag är riktigt missnöjd med bloggens upplägg just nu..
 



Bara så du vet... Jag är kär i din blogg och älskar dina inlägg <3

Svar: Åh gull <3 Tack!
Courtney Silverhill

2013-08-26 // 19:04:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback