» Klubben <3 «

Alltså ursäkta mig men min musjävel till datorn är ju helt värdelös! Okej skriver om inlägget för tredje gången.. Men allvarligt varför finns det en knapp precis där man har tummen som är en tillbaka knapp? Kommer ju åt den hela tiden och allt förstörs.. GAH
 
Jaja gårdagen bestod av mycket serie skrivande, fotande och tidsinställande. Men jag hann också spela och vi klättrade och hade picknik med klubben, och som vanligt hade vi skit kul! Hur ska jag hinna allt när skolan börjar?
 

Bjuder på lite pics, i sånna här stunder önskar jag att jag orkade lära mig redigera, tänk vilka bilder det hade kunnat bli, woow..
 
 
 
Vi började med picknik och slalom mellan träden i äppellunden. Sista bilden är lånad utav Evelina Silverknight
 

 
 
Alltså utsikten! Man såg ALLT.
 
 
En liten kärleks bild på mig och Amanda Wolfdaughter, hur snygga!? Duttiga Eve som fotat.
 

 


den sista bilden på oss är ju fantistisk :D <3

Svar: Ja i love it! :D <3
Courtney Silverhill

2013-08-20 // 17:30:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback