» Levlar på med lill skiten «

 
Jadå jag försöker levla så mycket jag bara hinner med och det går frammåt vill jag säga! :) (Sorry för kvaliten, denna dator är inställd på Jpg filer och ibland glömmer jag ändra..)
 

 
Igår levlade jag med Amanda, Eve råkar se att jag skriver att jag ska fota oss i klubbchatten och kommer på stört (Lins lus) och visar upp Hunters rumpa, haha asså du! :'D
 
 

 
Ja annars då? Just nu är jag nog på väg till hästen, detta skrevs under tiden jag väntade på min skrivare i morse haha. Men ska försöka spela lite när jag kommer hem sedan. Föresten äre ju fredag idag vilket betyder att det är serie släpp snart! Söndag 14.00. Missa inte gott folk :) Kram
 

 


Vi får kanske någon dag tillsammans levla tillsammans! :D
Idag har jag Steves, Marley, Landon, Ridhuset och Gåd kvar för levling :p

Svar: Ja absolut! :) som en aktivitet kanske? Nått o föra fram till Eve.
Courtney Silverhill

2013-08-30 // 16:04:21

Det tycker jag absolut! :D

Fast det bör försökas ta en helg som jag då kan planera in! Är svårare för mig på en vardag! :p

Svar: Okej! :) Jag hugger tag i dig när du är online helt enkelt, går rätt snabbt är typ 4-5 frågor oftast.
Courtney Silverhill

2013-08-30 // 19:59:48

Hunters rompa är så snugg! <3

Svar: Amen snyggast på SSO!! ;)
Courtney Silverhill

2013-08-31 // 00:55:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback