» Min bästa vän Melanie, avsnitt 3 «

Det här är en serie som handlar om Amanda & Melanie och deras hästar Prins och Alaska. Den är skriven och berättad utav Amanda själv, därför heter serien "Min bästa vän Melanie". Serien har ingenting med mitt irl liv och göra och jag hoppas inte att jag gör någon ledsen, det är en ledsam story bara! :)
 
 

Detta har hänt: Melanie har fått veta att hon har ett medfött hjärtfel, men Amanda misstänker att Melanie förnekar hur illa det egentligen är. Amanda & Melanie var ute på en ridtur när Melanie fick vända hem för att hon fick så ont.
 
 

 
 
Melanie har varit på sjukhuset i en vecka för medecinering, och jag fick äntligen åka dit och hälsa på henne!
 

 
 
Vi står och pratar och jag håller i Melanies hand, hårt. Hon är sämre men ska få komma hem? jag är så förvirrad.
 

 
Melanie har fått komma hem och står länge hos Alaska, hon har gråten i halsen.
 

 
När hon går ut ur stallet nåra timmar senare börjar hon gråta, var det ett farväl?
 

 Jag och Melanie sitter och grillar på våran favorit plats när hon plötsligt säger orden som får hela min värld att rasa.
 

 Och då brister det för mig, jag orkar inte vara stark längre. Kommer jag förlora min bästa vän?
 

 
 Missa inte sista avsnittet nästa söndag klockan 14.00!
 
Tack till världens bästa statist och boll plank till tankarna om serien "Doris", Ellie Gladeforce  http://ssoellie.blogg.se/
 

 
 
 
 
 
 
 


Omg, love it!! Dock sorglig men riktigt bra.

2013-08-11 // 18:02:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback