» Nya funktionen hästtränare - Åsiktsinlägg «

 
Ja här kommer lite tankar om den senaste funktionen, bättre sent än aldrig hehe :)
 
Detta har ju väldigt många väntat på! Men jag blev lite paff faktiskt, ni ser ju på bilden att min häst är i level 5 och ska upp till 6, detta kostar då 125 sc. Hmm jag tycker iaf det låter lite mycket. Förstog ju redan när jag läste om funktionen att de skulle bli dyrare och dyrare ju högre level som skulle köpas. Men 125 redan på level 5? Moonie som är på level 12 kostar 300 sc att levla upp. Hade inte varit roligt om det varit för billigt heller men ja lite saftigt endå när man är på så låg level. Förstår ni vad jag menar?
 
Detta är ju himla bra för de som är championat galna (inget illa menat alls) Men jag levlar nog upp själv tills vidare, tjänar ju både pengar och xp till hästen på det sättet. Vad tycker ni om funktionen?
 

 
I morgon 14:00 släpps avsnitt 3 av "Min bästa vän Melanie" MISSA INTE! :)
 
Har du missat avsnitt 1 och 2? Läs HÄR
 


Jag skulle kolla hur mycket det kostade att levla upp min häst som är på lvl 13 till 14.. Det kostade 325 star coins! Svin dyrt! :O

Svar: Det är sinnes alltså! :O
Courtney Silverhill

2013-08-11 // 12:18:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback