» Onsdag «

Godmorgon på er! :)
 
Idag är det onsdag vilket betyder uppdatering, vad tror ni kommer? Jag hoppas på:
  • Huvuduppdrag
  • Snygg utrustning
  • Ny funktion
Detta är typ mest troligt också eftersom det var en stor uppdatering förra veckan, men annars vill jag självklart ha nytt område m.m. Vad tror ni och vad hoppas ni på?
 
Klockan 12.00 dyker veckans fråga upp här och jag har frågat ut 3 personer redan! Jag har bara en kategori kvar utav de första som jag skrev ner som jag ska fixa idag. Men detta går ju bra så jag ska nog fortsätta! Kul :)
 
Annars har jag inte så mycket planer, ska försöka levla innan uppdateringen.
 
Och juste hade så himla roligt på aktiviteten igår. för det första skötte sig lill skiten så himla bra och verkade trivas som fisken i vattnet bland andra hästar på lektion. Sedan hade vi avslutande hoppning och jag vann först klassen mot ponnyerna och fick då köra mot hästen som vann i hästklassen, och jag och lill skiten vann den klassen också! Jävlar vad nöjd jag är. Han är en riktig vinnar skalle.
 
 
Glöm inte att kika in här klockan 12.00 för veckans fråga! :)
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback