» Ponny frisyrer «

Godmorgon på er kära vänner! :) Har lite problem med datorn men detta inlägg hann jag tidsinställa innan, jag kämpar som attans för att få ihop ett par inlägg på en dator som inte är min just nu men detta tidsinställda får ni så länge :) Kram!
 
Har helt glömt bort att skriva detta inlägg, men när jag köpte lill skiten så testade jag lite olika frisyrer på honom.
 
 
Knoppar - Ser väl okej ut men kommer nog bara knoppa honom på tävling
 

 
Lång och tjock man - Fint men nått tar emot haha.
 

 
Original - Detta bytte jag tillbaka till igen, det passar han absolut bäst i! :)
 

 
Vad har ni för frisyr på eran ponny (om ni har en) ?
 



Jag har orginalet. Håller med om atg det är finast ;)

Svar: Ja eller hur! :)
Courtney Silverhill

2013-08-28 // 15:21:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback