» Snart släpps Dunken & Bunken «

Jajemen i morgon är det dags! Dunken & Bunken har råkat ut för trubbel denna gång.
 
Serien kommer komma ut i 4 delar och håller alltså på fram tills den 15 september, och efter det gott folk kommer någonting jag tror ni kommer ÄLSKA "Så gick det för Mary och Flippen" kommer nämligen ut då, och ja jag är inte klar med den men jag är redan övertygad om att ni kommer tycka om den. Läs "Historien om Mary" HÄR
 
Ni som inte läst Dunken & Bunkens första serie kan göra det HÄR :)
 
Puss på er!
 
 
Från tidigare Dunken & Bunken
 

 
 
Från Historien om Mary
 

 
 
Från Min bästa vän Melanie som jag också tidsinställt rätt nu så in och läs! :) HÄR
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback