» Tidsinställer «

När jag bloggar går jag inte in och skriver ett inlägg och publicerar det (bara vissa). För det mesta skriver jag ihop inlägg när jag har tid över och tidsinställer dem och sprider ut dem under veckan. Jag har inte tid att blogga varje dag, och därför är det det enda sättet som funkar för mig. Vissa dagar har jag extremt med tid och andra ingen alls helt enkelt. Beroende på väder och dagar jag har hästen, kompisars ledighet osv. Därför kan det ploppa upp inlägg här även fast jag inte är inloggad på spelet.
 
Hur gör ni som bloggar? Skriver ni bara inlägg när ni är inloggade eller gör ni som jag? Såhär ser mitt arkiv ut för det mesta:
 
Suddat ut eftersom jag inte vill spoila vad som kommer upp närmaste dagarna ;)
 
 
 

 
 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback