» Veckans fråga (Hemstall) «

 
 
Först ut i veckans fråga är Evelina Silverknight som bloggar på silverknight.blogg.se/
 
Hemstall
  • Favorit hemstall? : "Vingården"
  • Varför? : "För att Vingården är fint nu med alla blommor och nära till det mesta"
  • Mindre omtyckt hemstall? : "Svårt.. Men är nog Moorland och Fortpinta."
  • Varför? : "För att det är fullt med folk jämt och mycket nybörjare, sedan är det också långt ifrån Gyllenåsarnasdal där jag brukar shoppa"
  • Hur ser ditt önske hemstall ut? : Utsidan - "Det ska vara likt Vingårdsstallet med blommor och träd men det hade kunnat ligga i skogen som Valedale stallet gör, då hade det varit super snyggt!" Insidan - "Boxar med blått vatten och inte svart som det är nu. Man ska kunna hänga upp sin favorit utrustning någonstans så man snabbt kan plocka på den. Sedan vore en design funktion rolig där man ändrar färger i stallet. Jag skulle vilja ha det vitt och svart, vita boxväggar och svarta pelare mellan de olika boxarna"
 
 
 
Tusen tack för att du deltog! :) Nästa onsdag klockan 12.00 kommer en ny veckans fråga upp!
 

 


Awesome! :D Tänk om det kom en design uppdatering, jag hade typ dött :'D

Svar: Haha jaaa jag med !! :D
Courtney Silverhill

2013-08-28 // 15:21:11

Ja vill kunna ramlla av i farten

2014-11-17 // 21:31:16

Vill kunna ramla av och leda som du sa

2014-11-17 // 21:32:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback