» 8 av 9 «

Jag äger nio hästar, 8 av dem är i level 15 och det är bara denna lilla skit jag inte levlat upp ännu. Han är idag i level 10 alldeles snart 11 och med tanke på att han sprang iväg från mig i stallet igår som ni kunde se på filmen så har han nog lite överskotts energi ;)
 
När jag levlat ska jag knåpa ihop en nyårs outfit för ikväll ska drakarna fira in det nya året :) woop woop!
 
 
Ps. vill ni kolla in min vampyr serie finns den i en kategori här till vänster. "Jorvik vampyren" heter kategorin. Ni kan också klicka på länken HÄR
 

 


HUR KAN DU HINNA? JAG HAR 8 HÄSTAR OCH 3 AV DOM ÄR LVL 15 X) caps! :P

Svar: haha har spelat väldigt länge också :)
Courtney Silverhill

2013-12-31 // 14:56:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback