» Dan före dan före doppar dan :) «

Igår fick mina hästar och konto vila, var inte inne överhuvudtaget hade massor att göra irl. Så de fick gå i hagen och äta hösilage hela dagen lång. Så ingen levling för popstar med andra ord. Så nu på morgonen har jag hämtat in dem från hagen och tillsammans med min stallhjälp tagit av  dem täckena och borstat av allihop. Sedan vare bara o sadla popstar och ge sig ut på levlings runda. Han är minst sagt pigg idag på grund av vilan men vi ska göra av med massor av energi så får vi se hur han känns efteråt sen.
 
Det var lite häst update nu kommer lite serie update!
Jag tänker bjuda er på det första avsnittet idag, jajemen :) Det är så himla roligt och går bättre och bättre för varje avsnitt. Jag har massor att lära men är riktigt nöjd med resultaten. Så kika in här klockan 14.00 igen så kommer ni få se en serie start ni sent ska glömma ;)
 
Puss på er finisar!
 
 



Snälla courtsson, kan du hjälpa mig att sätta in min header?
När jag gör det blir den bara vit xc

Svar: Är den rätt storlek? Isf kan jag gå in jätte snabbt o få in den. Maila dina uppgifter till mig. [email protected] :) puss
Courtney Silverhill

2013-12-22 // 11:28:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback