» Jorvik vampyren avsnitt 2! «

Det här har hänt: Vi har fått träffa en ensam och förvirrad liten vampyr som förlorat sin familj, denna vampyren bor på Jorvik och ÄLSKAR hästar. Dock har hon inte vågat fortsätta med hästarna sen hon blev vampyr då hon lätt tappar kontrollen då suget efter blod är större. Senast var det en stall ägare i Firgrove som miste sitt liv på grund av detta. Alltså en ensam och förvirrad stackare som inte ens kan söka tröst hos djuren hon älskar mest på grund av rädslan att hon ska tömma dem på blod.
 
 
 
 
Ge mig gärna feedback i kommentarerna, puss på er!
 
Stavat fel på min kära Evelinas blogg adress så här kommer den: Silverknight.blogg.se
 

 


Oh super spännande :D

Svar: :D
Courtney Silverhill

2013-12-26 // 16:25:44

Jätte jätte bra!

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Courtney Silverhill

2013-12-26 // 17:19:02

Oj, vill ha meeer :o Så sjukt bra jobbat ändå ;3

2013-12-26 // 20:22:06

stavfel i min bloggadress, me sad :'''(

Svar: Asså ååå jag kollade hundra gånger att jag stavat rätt och tyckte att de va nått konstigt me ditt namn och gick in på din blogg o dubbel kollade oså blire fel endå.. .haha orkar inte :(
Courtney Silverhill

2013-12-27 // 03:57:24

OMFG! :D
MEEEEEEEEEEEER! *-*

ÄLSKAR DEN! <3 :D

2013-12-30 // 18:21:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback