» Onsdag! «

Godmorgon på er!
 
Idag ska jag in o göra lite dagliga oså i SB innan uppdateringen tänkte jag, har knappt spelat sedan i fredags tror jag. Det händer väääldigt mycket tråkigt, jobbigt osv just nu irl. Men efter regn kommer solsken, annars jävlar..
 
Nejmen jag försöker tänka positivt och lixom ha inställningen att jag tar mig igenom det så är det över sen.
 
Men hursom jag kollade såklart besökarna på bloggen när jag loggade in här och de va nog de konstigaste jag sett här.. En dag hade jag 0 besökare och 0 visningar, kan det stämma? Jäklar..
 
Just nu känner jag att jag kommer försöka blogga varje dag men att jag inte tänker gå omkring och stressa för det eller må dåligt om jag inte gör det.
 
Jaja in till tomten o skaffa lite klappar! Typ besviken på 90 procent av det jag fått haha...
 
 



Det var något fel på statistiken på blogg.se under söndagen så är nog därför du hade 0 besökare den dagen! Samma för mej :)

2013-12-05 // 14:12:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback