» Bada! :) (Tidsinställt) «

 
Tog med mig Nightwhisper ut på en barbacka tur och badade lite i morse, modig är han som ni ser! ;) Riktigt roligt var det. Btw är man fattig och lat när man börjar handla mat med SC? Haha huvva, i morgon ska jag nog lyckas göra lite dagliga osådär, eller ikväll. Gjort om ett par bilder till avsnitt 3, men inte riktigt klar. Fortsätter lite senare. Det är ett rätt svårt avsnitt textmässigt, men kan inte spoila sååklart haha. Är ni nyfikna?
 
Varför jag skriver tidsinställt är helt enkelt för att jag njuter utav sommaren under dagarna och umgås med de vänner som är lediga och rider när de inte är alldeles för varmt. Så passar på på morgonen och kvällen!
 

 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback