» Courtney är smart som en jordgubbe «

Alltså ibland när jag tänker tillbaka på vad jag gjort för tokerier på SSO börjar jag garva för mig själv. Senast igår när någon skrev i globala att hans/hennes häst blivit biten av en orm i hoven fick jag en riktig flashback.
 
Jag hade spelat ett tag, kanske 2-3 veckor (detta var länge sen nu okej? haha) när jag är i Moorland och läser stallchatten, har för mig att det är några som tänker tävla lite och en karaktär säger att dennes häst är halt för att hon ramlat ner från nått berg. Jag blir helt lyrisk men istället för att fråga om hästarna verkligen kan bli halta så springer jag snabbt till närmsta berg och börjar ramla, ramla och ramla. Åker tillbaka till stallet för att hästen "skadar" sig. Rider tillbaka till berget när jag inte märker någon skillnad på hästen, fortsätter så ett bra tag tills jag faktiskt intalar mig själv att hästen nog är lite knackligare än vanligt. haha asså åh ja dör! Men hur kunde jag veta? Sen dess har jag lärt mig att inte lyssna för mycket på vad folk säger om deras karaktärer och hästar, säger nån: min karaktär är förkyld jag red i t-shirt igår så tänkte jag sedan efter: tänk nu Courtney låter det troligt, fråga om du är osäker. hahah jaa alltså åh.
 
Har ni någon rolig historia om SSO? Dela mer er så kan vi skratta tillsammans i kommentarsfältet! <3
 
 
(Gammal bild på mig och Whisper)
 




Ahahaha, älskar din lilla historia XD

2013-08-09 // 22:51:21

Hehe va kul;)

2013-08-10 // 09:09:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback