» Dunken & Bunken, handling «

Vilka är Dunken & Bunken?

 

Dunken och Bunken har jag valt att kalla huvudkaraktärerna i serien, det är alltså två stycken ridskolehästar som står på Valedales ridskola som ägs utav Claire. Dunken & Bunken har två skötare som älskar de två hästarna över allt annat, de älskar att pyssla med dom i timmar och vara ute och rida i skogen & på lektioner. Men Dunken & Bunken blir lätt rastlösa och hittar på små hyss lite titt som tätt, och vad det blir denna gången får ni se då ;). jag har valt att skriva serien med en glimt i ögat, Dunken & Bunken är absolut inte de smartaste hästarna ni mött, två hönshjärnor kan man säga faktiskt. Jag fnissade många gånger under tiden jag skrev den och jag hoppas att den kommer uppskattas utav er! Om ni tycker om serien får ni gärna kommentera avsnitten när de dyker upp, för detta är absolut en serie som jag kan utveckla och göra fler avsnitt utav om ni tycker om den vill säga!

 

 


 

 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback