» Nationella championat (igen) «

Slänger in det här inlägget här, skrev det precis när jag börjat blogga. Men detta är någonting jag verkligen vill ha så ni får det igen! :)
 
Någonting jag länge funderat på är nationella championat, hur kul skulle det inte vara? Att få kvala in till ett championat där man möter spelare från andra servrar än den svenska. Jag tänker mig att man kvalar in genom championat på den egna servern och att man först plockas ut bland de 20 bästa, nästa championat 10 bästa och tillslut de 5 bästa som får tävla i ett nationellt championat. Detta ska ju såklart inte vara varje dag utan kanske 1 gång i månaden? för att det ska vara lite prestige att ta sig vidare och vinna. Jag tycker de vore dö kul! vad tycker ni? tror ni det är genomförbart? :)
 
 
 

 


Låter superkul ;) Maila de till SSO!♥♥♥

Svar: Eller hur? :) Ska nog göra det! <3
Courtney Silverhill

2013-07-19 // 15:26:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback