» Nostalgi! :) «

Hej på er! Idag tänkte jag bjuda på lite gammla bilder. Kanske är kul att se?
 
Min första häst Braveheart (såld) klarade inte av henne vilket syns på många bilder..
 
 
 
Hade jag orkat med henne hade hon nog blivit ur fin! Detta va då under tiden jag var testryttare (LT). Jag bloggade här tillsammans med Evelina Westson.
 

 
 
Det var minst sagt kaos när morganerna kom, jag hittade Moondancer där inne nånstans iaf :')
 
Jag och Moondancer ute och levlar, här hade funktionen dölj min hatt precis kommit. Vad tycker ni om mig som blond? ;)
 
 
Duschar av en svettig Moonie
 

 
Braveheart och Nightwhisper tyckte mycket om varandra..
 
 
 
 
Fina Braven <3

 
 
Aktivitet med en utav klubbarna jag varit ledare i.
 
 
Jag och Justin haha.
 
 
Tokiga braven igen...
 
Gillar det röda håret! Men minns att jag hatade att matcha med det, svåårt. Men snart ere nog dags för en klippning haha. Har blivit så knepigt när man har olika karaktärer att spela i serierna, och de kan ju inte gå från svart till rosa på ett avsnitt lixom haha..
 
Dessa bilder är heller inte as gammla, sånt har jag inte. Började blogga rätt sent :/ så synd!




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback