» Datorsnille!? «

 
Hej på er underbaringar! Någon som läser min blogg som är lite duktig på datorer? SSO har nämligen börjat hacka och ha sig, det har alltid fungerat helt perfekt för mig ända sedan jag började spela vilket måste vara snart 2 år sedan. Och idag när jag loggade in så visar sig detta, är det bara en tillfällighet eller kan det ha något med saken att göra? Åh vet inte alls vad jag ska göra, har uppdaterat olika sorters program, testat flera webbläsare osv. INGENTING funkar, har tillomed installerat om spelet.. Buhu kan inte köra championat eller någonting! Därför de går lite segt med serien nu också för att göra uppdragen tar mig typ dubbelt så lång tid nu + att jag inte ens orkar ge mig in i att levla Midnightking.. Uscha! Så snälla söta ni om någon har nån liten ide på vad det kan vara skriv en liten kommentar :)
 



Så hände det för mig också! Men jag bytte till min syrras dator och hon spelar inte sso så vi bytte dator! ;) Så jag lyckades tillslut hacka in mig på sso. Väldigt jobbigt det var det där!
Älskar din serie! <3

Connie

Svar: Hmm okej.. Ja usch jag orkar inte! Nu kommer jag in men laggar såklart.. får fundera vidare :) Men tack vad kul! Kram
Courtney Silverhill

2013-06-29 // 17:37:01

Kontakta supporten då :(

2013-07-09 // 18:08:14

Hände mig med, jag kunde starta om datorn 2 gånger och och bytte server och sedan bytte tbx och det funkade:)

2015-07-06 // 23:35:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback