» Flytta över sommaren? «

Ja jag har funderat på att flytta till ett lite lugnare ställe över sommaren, ni ser ju hur mkt folk det är vid steves jämt? vist jätte kul med folk men vore mysigt att byta ställe nu när det är sommar, nått förslag?
 

 
 


Fort Pinta tycker jag. Det är jätte myisigt både på morgonen och kvällen. Nära till ett trevligt café^,hagar, bad & disco. Mycket nybörjare där... men det är ju bara kul att hjälpa dom ^^ Det är ju ganska långt från FP till mycket, men mysigt iaf där ute I vattnet :3 Så FP tycker jag. Lungt där också.

Svar: Ja det är ju faktiskt sant! Tack för tipset :) får se hur jag gör. kram!
Courtney Silverhill

2013-06-13 // 16:19:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback