» Hello Valedale stallet :) «

Har flyttat över alla mina hästar nu på morgonen, tog sin lilla tid må jag lova men mysigt var det iaf att rida genom Hollow woods :). Moonie fick ha full utrustning då hon kan ha sina små knäpp ryck efter lite vila men det gick förvånansvärt bra. Nu ska jag duscha och invänta veterinär som ska kolla igenom allihop innan jag släpper ut dem på betet här (de har ju gått tre veckor hos Steve). Sedan blir det såklart inpackning av garderob m.m. gud så skönt de ska bli med en städad garderob ;)
 
 
 
 
 
Någon av mina läsare som också bor i Valedale? Tycker ni det känns alldeles för "off" och att man tröttnar på att rida så långt överallt? :)
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback