» Mer om Courtney «

Ja och så kanske det är bra att skriva lite info om min karaktär också! :) Jag heter ju som sagt Courtney Silverhill och har 3 hästar just nu på SSO. Jag har varit medlem sedan start ungefär men har såklart haft mina ups and downs med att vara aktiv. Nu har jag varit aktiv sedan i julas och innan det var jag borta nästan 2 månader tror jag?.. Jag har tidigare vart mer för att levla, tävla och göra uppdragen men har nu insett att det faktiskt finns sköna människor och klubbar att vara delaktig i. Jag har på senare tid varit klubbledare i Fairy Forest men har nu gått över till att skapa en klubb ihop med Haley Rainstorm och Violet Crazypaw. Om intresse finns att gå med så posta någon av oss, klubben heter Pixel Warriors. Mer om den senare samt klubb bloggen kommer också länkas till här. Men ja vad finns mer att säga, jag är uppstallad på Steves och har varit det ett bra tag (smidigast) jag är Lifetime för att jag insåg att de trots allt blir billigast i längden. Jag hjälper gärna till på SSO och är alltid trevlig mot dom trevliga. Men det var nog slutet på info inläggen, håll koll för snart trillar "vanliga" inlägg in, kommer skriva om mina tankar kring SSO (framtida uppdateringar), samt vad jag gör helt enkelt :)
 
 
 

 


Jag känner inte ens igen dig Nemo!:(
Du, du vad har du gjort med Nemo? Eller snarare: Nemo vad har du gjort med den där tjejen? Ett litet Nemo yngel!:) Tänk vad mycket man ändras varje dag, olika kläder, ny utrustning, kanske nytt stall eller ny klubb!
Jag kan ju inte tänka mig en Nemo utan resten av drakarna!:)

Fortsätt alltid att vara dig själv Nemo!:) Lova mig att du alltid är dig själv även om du ändrar utseende klubb eller vad som häls

Svar: Aww haha så kul att du kommenterade detta, hade glömt inlägget :'D
Courtney Silverhill

2014-12-15 // 20:57:02

Jag känner inte ens igen dig Nemo!:(
Du, du vad har du gjort med Nemo? Eller snarare: Nemo vad har du gjort med den där tjejen? Ett litet Nemo yngel!:) Tänk vad mycket man ändras varje dag, olika kläder, ny utrustning, kanske nytt stall eller ny klubb!
Jag kan ju inte tänka mig en Nemo utan resten av drakarna!:)

Fortsätt alltid att vara dig själv Nemo!:) Lova mig att du alltid är dig själv även om du ändrar utseende klubb eller vad som häls

2014-12-15 // 20:57:02

snacka lagg det postades dubbelt och jag hann inte skriva klart!:( aja
Lova mig det!xD
Kramis Ariana

2014-12-15 // 20:57:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback