» Mystiskt ljus «

Igår när jag och Doris hängde så ser jag ett ljus från det avstängda området, sedan står jag och Doris och bara stirrar vad är det för något? detta gör det ju inte alls mindre spännande... Vad tror ni att det är?
 
 
Så i morse gav jag mig ut och letade upp olika saker som lyste, alltså vad de skulle kunna vara och kör lite uteslutningsmetoden.
 
Traktor? Det skulle isånnafall vara en stillastående traktor som vält på rumpan så denna tror jag vi utesluter
 
Ett nytt slott? Detta skulle det mycket möjligt kunna vara, (önsketankar)
 
 Eld? Njaa det var inte ett flimmrande ljus.
 
Fyr? Absolut rent ljusmässigt men det var ett stilla ljus så njee kanske en trasig fyr isf.
 
En sån här? vad det nu är, alltid undrat! hittar flera stycken på udda ställen, funderat på att skriva upp de ifall de kommer ett uppdrag.. Haha asså ja vad är det tror ni? Stjärnvåg? Hursom så tycker jag att ljuset påminner om denna men vill inte att det ska vara en sån för som sagt vad är det? funnits såå länge. 
 

Säkert fler som sett detta mystiska ljus innan mig! Så vad tror ni att det är? :)
 

 


Det är de vita plattorna som lyser och de ska komma i ett uppdrag någon gång i livet enligt GM's om jag inte minns fel :P

Svar: Misstänkte det ;) Jasså där ser man! Då kanske man borde skriva upp vart man sett dom då?
Courtney Silverhill

2013-06-17 // 09:50:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback