» Photoshoot med "Flippen" «

Hej på er! Har precis haft lite photoshoot med "Flippen" till avsnitt 5 :) Tror avsnittet kommer upp i morgon för måste få tag på Doris som spelar "Rebecca". Får jag inte tag på min lilla vimsiga Doris får jag helt enkelt lösa det men vill ju såklart att det ska bli så bra som möjligt. Så antingen i morgon bitti, för då kommer jag skriva klart manuset på morgonen. Ska iväg hela dagen och kommer troligtvis hem lite senare på kvällen så ja lite ovisst haha. Men kika in här i morgon så kommer det troligtvis upp! ja gud så rörigt detta blev. Men puss på er så länge! :)
 
 



Tackk. Jag har ju inte råd med hela SGB outfiten så gjorde en egen! :)

2013-06-24 // 20:49:04

Im back honey!

2013-06-24 // 22:51:41

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback