» Pixelwarriors «

Pixelwarriors är klubben jag, Violet Crazypaw och Haley Rainstorm bestämde oss för att starta. Vi var tidigare med i Fairy Forest där jag och Haley var klubbledare, men efter lite komplicerade saker så valde vi att starta en ny klubb ihop. Den heter då Pixelwarriors (snyggt namn va?) och vi kommer från och med i morgon starta upp aktiviteterna. Vi räknar med att ha aktiviteter varje dag + klubbmöte och events. Samt är vi som sitter i "styret" lite äldre spelare. Än så länge är vi Klubbägare: Haley Rainstorm, och Klubbledare: Courtney Silverhill (jag) och Violet Crazypaw. Klubbens ridlärare heter Nicole Snowcamp och hon kommer alltså hålla i ridlektioner på både schema tid och spontan tid efter medlemmars önskemål. Jag skapar en flik för klubben och skriver alla inlägg kring den där, och så självklart ska klubben få en egen blogg men det är lite oklarheter från blogg.se där ;) Håll ut!
 
Hur som haver, är du intresserad av att gå med så posta Haley Rainstorm så bjuder hon in dig, för klubben är ju ny så ingen kö! Ta chansen att få bli medlem i en grymt bra klubb som sköts på rätt sätt!
 
Jag och Haley :)
 

 


» Haley

Finaste bilden! Men hörrö Skurt, du glömde skicka fredagens aktivitet till mig :P

Svar: Det är midsommar då? :O är upptagen från 09.00 på morgonen till långt in på natten haha :O
Courtney Silverhill

2013-06-16 // 21:41:43
» Haley

Ja det är det ja.... haha Vad trög jag är :P

2013-06-16 // 21:55:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback