» Starstable onsdags uppdatering «

Idag är det ju sagt att frieserhästarna ska komma efter uppdateringen, men man ska aldrig vara för säker tror jag ;).
Men hursom helst ifall det kommer så cirkulerar det små rykten i chatten om att de kommer stå på¨vingården, det tror jag med men de finns också rykten som säger att taket är högre där, det har jag ridit runt och jämfört och kan inte påstå att jag ser någon skillnad men det kanske bara är jag haha. Kommer ni köpa en frieser? jag vill iaf se hur de ser ut och helst se någon annan köpa en först o se hur de ser ut när de rör sig osv. Men det är inte omöjligt att jag skaffar en vi får se :)
 
Tycker taket ser lika högt ut överallt!
 
Något jag tror kommer faila är hovskägget, men vi får se ;)
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback