» Nej idag stannar jag här! «

Hade glömt ställa klockan igår, vaknar en timma försent. Halsen är helt svullen och jag får inte fram ett ljud, jag är galet trött efter en hektisk vecka. Men jag går upp och börjar göra mig i ordning men känner mig verkligen som en zombie.. Då slår det mig, gå o lägg dig i sängen för i helvette! Och jag gör det faktiskt, så nu sitter jag här med datorn. Har lite svårt för att sätta stopp och jag hade nog inte gjort det om jag inte försovit mig. Så en kompis i stallet tar hand om lille hest och jag ska ligga hemma idag, göra lite skolarbete och spela sso. NAJS!
 
Vet ni vad? Jag ska skriva klart Flippen och Mary idag, jag ska presentera en ny liten vän i bloggen och jag ska visa er min nya stil! Lite inlägg helt enkelt. Saknat att blogga :)
 
Vad säger ni låter det bra?
 
 
 

 


Jag är i skolan nu när alla andra har gympa så sitter jag vid en dator hehe >8D

2013-11-21 // 12:49:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback