» Vägen mot att bli tomte! «

Eftersom jag hade ett uppehåll med SSO och började spela igen precis innan jul förra året så hann jag inte med alla juluppdragen... Därför har jag inte alla julsaker. Men har tagit nya tag detta året såklart och har kommit på god väg. Blir det ett luciatåg i Sneakydragons kommer jag rida Storebror och jag kommer vara tomte tror jag (haha nähä!?) Annars har jag fixat lite med pepparkaka dräkten också och den är ju dö söt den med men har inte kommit lika långt där.
 
 
Jag behöver en sadel och en tomteluva, kommer ev. ha vita ridbyxor till detta.
 


 
Gillade inte pepparkaksbyxorna så har vita istället, men ja sen har jag ju inga riktiga pepparkaks saker till hästen ännu så det behöver jag.
 
Vilken tycker ni om bäst?
 

 


hej nemo och sture

2014-09-20 // 23:35:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback