» Alltså Moonie.. «

Har precis levlat klart Moondancer, fick lite sällis av Eve. Och alltså jag måste ju bara säga att Moonie är nog den sjukaste hästen o levla? Vet inte alls va de är med henne. Hon tvärstannar på ställen som ingen av mina andra hästar gör, hon stannade 4 gånger utan anledning? En gång ramlade vi på näsan, såg också helt sjukt ut? Haha är hon arg på mig eller? Inte levlat henne på flera månader men alltså come on horsie. Ingen av oss skadade oss som tur var :) Knäppo hästen <3
 
 
Tur att hon är så söt!
 

 


Välkommen i klubben!
Förstår du varför jag sålde Torch??? xD

Svar: Hahah Kommer ALDRIG sälja henne! :D
Courtney Silverhill

2013-10-15 // 16:07:27

Jag ångrar INTE att jag såld Torch! Avgudar mig själv med en klapp på axeln att jag köpte Pärlan! xD

2013-10-16 // 10:47:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback