» Creapy? «

Jag och Eve har luskat runt lite på DC plattformen. Och ni ska bara veta vad som hände!
 
 
Först står vi o kollar på denna, helt plötsligt blixtrar det till och skärmen blir rosa? Båda blir som frågetecken, vad fasiken hände precis?
 

 
Sedan dyker denna upp:
 
 
Liknar sprick uppdragen eller hur? Bara det att stjärnorna inte kommer upp.
 
Tror ni att sprickorna har nått med DC plattformen o göra? Konstigt är det varje fall..
 



Haaha men Nemo då, det har jag ju lagt upp bilder på hur många ggr som helst :P

Svar: haha haaru??
Courtney Silverhill

2013-10-15 // 18:52:37

Ja! Kolla i mitt ''Sneaky'' arkiv hihi ^^ (Menade inte att du härmade mig, tyckte bara att det var kul att ni upptäckte samma sak <3 )

2013-10-15 // 23:43:34

Du... Har hänt ända sen man har kunnat kom till DC formen xD

Svar: Haha men ja har aldrig orkat ta mig dit igen!
Courtney Silverhill

2013-10-16 // 06:53:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback