» Fina hästen <3 «

Eve kände sig lite lat idag så jag levlade klart åt henne, fiskade lite osv. Detta var ett rent nöje då jag fick rida hennes bruna andalusier. Guuud vilken fin häst det är! Som ni vet är jag väldigt sugen på en själv. Besök hennes blogg här
 
 
 
 
Jag kommer nog köpa en i framtiden, MEN jag har insett att jag vill vara levlingsfri ett tag av olika anlednigar. Dels för att jag i slutet av måndaden har 5 riktigt tuffa veckor framför mig. Kommer inte ha en chans att hinna levla som jag gör nu under den tiden och vill inte ha den pressen på mig. Det är tillräckligt att försöka hinna med klubben, bloggen osv. Så nej en brun andalusier passar inte just nu tyvärr. Men en vacker dag så :)
 
Tack för att jag fick rida din fina häst Eve! :)
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback