» Hehe ops «

Hade tänkt att spela i morse, fiska och klä på Nightwhisper nått fint och sedan ställa mig vid bron och logga ut. Ja så blev det inte riktigt och igår kväll var ja så döds trött så ja bara loggade ut också, utan att ställa in Whisper och borsta av honom. SÅ undra vart vi står efter uppdateringen? Haha jaja. Jag kommer endå inte stressa. Tror man kommer vara mest irriterad på ALLT folk eller hur? Äsch jag tar det som det kommer :)
 
Man borde ju typ komma först in efter uppdateringen galoppera igenom hela sj och blunda och börja från fel håll, de lär ju ingen annan göra!? hahah..
 
Behöver nog inte skriva vad jag tror om denna uppdatering.. Haha!
 

 
 


Jag skrev inget heller om vad jag hoppades på skulle komma, jag visste redan så jag skrev istället min åsikt om Nyheterna! Goda nyheter var det! ;)

2013-10-23 // 12:37:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback