» Hiss eller diss? «

Uppdaterat min klubbklädsel litegrann.. Vad tycker ni?
 
Före:
 
 

 
Efter:
 
 
  • Nya stövlar
  • Ny kjol
  • Gula handskar

 
 
 
 


det var väldigt mycket gult, känns som det där svarta försvinner lite, trots att hestisen är svart ;)

Svar: Fast det är de ja tycker är ballt att jag är hel gul och hästen är bäcksvart :)
Courtney Silverhill

2013-10-12 // 13:31:43

Hela meningen med klubbens outfit är väl att det ska vara gult? Eller har jag missat nått?

Svar: Alltså när vi bestämde temat gult på mötet så var det inget snack om svart. Men det var när många hade svarta frieserhästar som vi såg hur coolt det såg ut ihop. Men det har aldrig varit uttalat att det ska vara svart och gult vad jag vet. :)
Courtney Silverhill

2013-10-12 // 18:06:39

Den ska ju vara gul och svart vad jag fattat! :p
Kollat på sidan så kan ni ju se på Eves outfit ang klubbklädseln! :p

Svar: Fast angående hur man ska se ut så tror jag att man får tolka det lite som man själv vill. Det är ju inte ens ett krav att ha klubbklädseln så.
Courtney Silverhill

2013-10-12 // 21:06:41

Personligen tycker jag det är snyggast att blanda svart och gult, men huvudsaken är att man är mest gul! :D
Om då några vill vara helgula så är det också snyggt. Jag tycker också det är häftigt att alla har personliga, lite olika outfits, men ändå är så lika :)

Svar: Jamen visst! Kommer nog blanda lite till o från :)
Courtney Silverhill

2013-10-13 // 11:58:05

Nemo: Absolut det ifrågasätter jag inte <3
Jag var bara ärlig <3

Svar: Ja men det är bra jag frågade ju om de var hiss eller diss :) Menade mest andra kommentaren.
Courtney Silverhill

2013-10-13 // 13:06:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback