» Level på hästarna «

Innan skördebyggden öppnar så har jag bestämt mig för att ALLA mina 6 hästar ska vara i topp form och level, och jag kommer INTE köpa någon häst förens det blir så.
 
Mina hästars level i dagsläget:
 
 
Nightwhisper är level 15 såklart, måste vara sjukt länge sen jag levlade honom. Någon som minns när hästleveln höjdes till 15?
 

 
 
Midnightqueen var mitt mål att ha som champ häst så hon levlades snabbt.
 

 
 
Dragonmaster levlades också snabbt och nästan varje dag från att ponnysarna kom.
 

 
 
Rockstar kom upp i level 15 alldeles nyss och jag tog det lite lungt med honom.
 

 
 
Eveningking levlas just nu och har bara 1,5 level kvar. Siktar inte mot championat med honom utan kanske för skojs skull isåfall. Men han är ju klubbhäst och jag orkar inte förlora tävlingarna hela tiden hehe ;)
 

 
 
Moondancer har jag haft väldigt länge men inte levlat så mycket utan tagit det lungt, längtar tills hon ska levlas. ÄLSKAR att rida henne.

 
Ja jag har sett att Andalusierna kommit.. Jag tycker den gråa ser helt fantastisk ut. MEN jag har lovat mig själv och alla ska upp till 15 först. Vilket är bra för då kan jag verkligen tänka igenom köpet. Kommer stå o dreggla där ett par timmar kan jag tänka mig. Skulle inte förvåna mig om jag köper en i smyg.. Men nejnejnej jag får inte!
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback