» NU jävlar ska de hammras! «

Idag ska bron bli klar, ska strax logga in och hälsa på Whisper och göra i ordning honom. Kan ni tänka er att i morgon är det dags? Jag kan knappt fatta det alltså.
 
Ikväll ska vi ha rövåkning med klubben, och jag tycker det är så himla roligt. Är det nån aktivitet jag inte gillar? Skriver alltid att allt är så jäkla kul haha.. Hoppas jag håller mig vaken, haft en tuff dag gick hemifrån halv 7 i morse och kom hem nu så ja haha.. Kanske inget att skryta med men jag blir trött av det iaf.
 
Nejmen vi får höras senare hurrni vill verkligen in till min Whisper <3 Åh så mysigt när det bara är han och jag haha. Sälja alla andra kanske?
 
Puss så länge!
 
 
Haha bild från igår, Gåre bra Willo!?
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback