» Smile «

Godmorgon på er!
Hade tänkt att spela en stund nu på morgonen men så blir det inte.. För mycket som händer just nu och jag är rent ut sagt skit ledsen. Men detta är ingen personlig blogg så nog om det! Jag ska ta tag i massor med saker under dagen iaf, stress... Men ikväll kommer jag spela och då är det dags för träning inför tävlingen mot Water Roses. Hoppas jag hittar fokus inför det iaf!
 
Ni får ha det så bra idag så hörs vi senare, puss!
 
 
Min finaste bild på Moonie tror jag! Ja ihåliga hästar har vi på SSO iaf det har vi lärt oss.
 



Nåå, jag kommer inte tjata och fråga vad det är, (det kan vara riktigt jobbigt). Men hoppas du blir gladare :) Fast lite nyfiken är man ju ;)

2013-10-29 // 09:16:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback