» Sweet Friday «

Hej på er!
 
Idag tänkte jag starta fredagen med att publicera lite bilder ifrån min första SB upplevelse. Jag tycker att såhär 3 dagar senare så är det inte direkt spoil. Tror de flesta kommit in redan. Here we go!
 
 
Jag gick över bron tillsammans med några drakar, känslan var obeskrivlig!
 


 
Jag kom över och vi sa lycka till till varandra och chatten stängdes, nu började äventyret!
 

 
 
Jag gjorde ALLA uppdrag på vägen mot Jorvikstallet, tyckte det hörde till lixom. Storyn ledde ju en fram dit.
 

 
 
Asså ville ta alla vägarna, haha gud vad exalterad man var!
 

 
I Jarlaheim mötte jag upp Eve, sedan utforskade vi en stund ihop.
 
 

 
 
Katten ville inte bli klappad...
 

 
 
Älskar alla barnen på gårdarna! Vissa springer omkring och leker också. Love it
 

 
 

 
 
Står på tröskeln till Jorvikstallet, my good vi avled typ haha.
 

 
 
Alla otroligt vackra fält! <3
 

 
 
Häst hagarna <3
 

 
 

 
Djuren!
 
 
 
 
 

 
Bara en bråkdel av bilder. Skördebyggden är fantastisk verkligen.
 
 
 

 
Hoppas ni får en bra dag finisar!
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback