» Till kvällens utställning «

Ikväll är det dags för utställning nummer 2 och denna gången med grönt tema, det är inte jag som håller i utställningen denna gången men ska försöka fota alla och göra lite egna bedömningar också. Detta är ju så himla roligt! Men kände att jag ville delta denna gången. Dock är färgen grön vilket inte alls är min färg.. haha men efter mycket ombyten har jag kommit fram till vad jag ska ha på mig.
 
 
Min fina fina Moondancer ska få få följa med och jag släppte ut hennes knoppar vilket gav ett riktigt fint svall!
 
 
Jag dör vad fin hon är, (shit vad jag skryter om mina hästar hela tiden)
 

 
 
Fuskade lite också... Men hon har ju inte levlats på 100 år, så köpte henne en level så nu är hon i 13 hehe.
 
Vad tycker ni om min outfit, tror ni jag har en chans?
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback