» Världens bästa onsdag! «

 
Woho äntligen onsdag! Man sitter som på nålar till uppdateringarna, eller iallafall jag. För nu vet man att skördebyggden snart ska öppna. Så mina tankar kring uppdateringen är:
 
  • Ett exakt datum på öppningen av Södra Jorvik (Skördebyggden)
  • Nått litet förberedande uppdrag utav öppningen
  • Nya kläder/utrustning
Ja det är ungefär mina tankar. Jag tror inte Andalusier hästarna kommer till Jorvik denna vecka som många andra tror, utan jag tror att de kommer finnas i skördebyggden. Jag tror inte heller på en stor uppdatering utan ett datum + något litet är troligast.
 
Jag har också börjat fundera kring öppningen, det är troligt att den 30 oktober skulle vara uppdateringen då Södra jorvik öppnar. MEN det är ju halloween veckan? Så hur gör dem med det, öppnar en vecka tidigare eller kör halloween uppdatering en vecka tidigare? För inte fasiken struntar de i halloween eller hur.. de får de inte haha..
 
Era tankar kring detta?
 
 

 


jag vet när södra jorvik öppnar. det öppnar den 30oktober :D

2013-10-09 // 15:13:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback