» Veckans uppdatering! «

Tjenis idag är det ju uppdatering som vanligt, som de varit de senaste snart två åren.. Jepp precis Starstable fyller 2 år på torsdag! Så jaa uppdateringen kommer handla om det. Såhär såg det ut första året:
 
 
 
Jag tyckte 1års dagen var helt okej, det var kul att skjuta lite raketer osådär. Men jag köpte inte starstabler setet.. haha vet inte varför alltså. Tror inte jag gillade det särskilt mycket. Och ALLA red runt i det så jag blev väl anti haha..
 
Detta året då!? Alltså jag skulle tippa på ungefär samma sak som förra men med något extra kanske. Lite förberedningsupdrag eller nått. Folk snackar om södra Jorvik och alltså helt ärligt tror jag inte det. Mest för att GÅDs öppnings datum rullade längs inloggningssidan ett bra tag. Samt att alla medlemmar ska kunna fira, därför var vi i fort pinta förra året. Vad tror ni, var någon av er med förra året? :)
 
Redigerat - En tanke som slog mig var en unik hästras som bara går att köpa denna vecka? Istället för unik utrustning. Hmm inte omöjligt?
 

 


Åh det där jävla setet som jag missade med en månad! Jag vill ha x) hoppas man kan köpa det igen ;)

Svar: Haha du kommer alltid älta det va? :) Kommer nog inte samma men kanske nått liknande.
Courtney Silverhill

2013-10-02 // 09:08:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback