» Frågor och tankar till er läsare! «

Hoppas ni har haft en fantastisk dag allihop, jag har precis levlat klart lill skieten för dagen och väntar nu på att min lektion som jag ska hålla i ska börja. Men har lite frågor och tankar till er angående ignorera listan på SSO.
 
  • Hur många kan man ignorera på SSO? Eftersom max antalet för vänner är 50 va? så borde ju desamma gälla för ignorera listan men är osäker. Nån som vet?
  • Jag testade att ignorera min kära vän Eve som är ägare för sneakydragons (klubben jag är med i) och jag blev inte automatiskt utkastad ur klubben, är inte det konstigt?
  • Tänk om man kunde ignorera alla man rider förbi på SSO, då blir man ju helt ensam haha?
  • Tänk att ignorera alla i sin championat grupp, skönt?
  • Jag har inte en enda person på min ignorera lista trots att jag spelat i snart två år, good work?
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback