» Godmorgon! «

Godmorgon på er! Hoppas ni är taggade inför denna tisdag. Jag är kanske fruktansvärt otaggad haha.. Ja som jag skrev igår så är det sjukt mycket just nu, men men bara att ta sig igenom det! Har försökt levla lill skieten lite grann och level 15 känns inte så långt borta. Snart är vi där!

Ikväll ska jag ha aktivitet med klubben, det blir utställning med temat rött! Yäy, älskar sånt här haha. Även fast jag inte är med i själva utställningen ska jag ju också klä mig i rött såklart. Har ju en favorit outfit i rött men den vill jag ju inte ta de blir lite tråkigt, så jag knåpade ihop två till, den första blev jag inte riktigt nöjd med och gjorde lite justeringar. Vad tycker ni?



 
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback