» Godmorgon solstrålar! «

På lördagar har jag nästan aldrig tid för att spela, full rulle irl helt enkelt. Men jag förbereder ju tisdinställda under veckan så bloggen blir inte tom.
 
Tänkte bara påminna er om att det är serie släpp i morgon klockan 14.00 som vanligt och ifall du är en ny läsare eller kanske struntat i att läsa mina serier så gör det NU ;) lyssna sa ja!
 
  1. Historien om Mary
  2. Min bästa vän Melanie
  3. Dunken & Bunken - En färdig del + en pågående.
 
Nedan ser ni de absolut FÖRSTA bilderna jag lade upp i den här bloggen :) <3 Jag och min fina fina Nightwhisper. Haha observera hans orangea stjärnor han fick på sitt träns.
 
 
 
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback