» Grillar Ellie Gladeforce «

 
Ännu ett namn som faktiskt låter bra ifall man inte börjar fundera på betydelsen.. Galen räv? Haha åh Doris du är ju underbar. Ponnyn är för fasiken en galen rabies räv som dregglar o har sig, så gå inte nära henne när hon sitter på denna!
 
 
 
Har ni tänk på vad era hästars namn betyder på svenska? Brukar ni tänka på det när ni döper? :)
 

 


Mina hästars namn: mini Trubbel är min ponny,mörkt blood är min Frieser, Natt regn är min Oldenburgare,Höst Floden är mitt holländska varmblod,Is prick är min Appaloosa och min starthäst heter Dröm skugga :3

Och ja jag brukar tänka på vad de heter på svenska och jag är nöjd med de :)

2013-09-24 // 18:43:52

Hahahah naaw vad gullig du är som grillar mina hästar honey! Du gör det på ett grymt sätt också jag har ju riktigt roligt :D Babywarrior <3 Älskar de små bilderna också haha!

2013-09-25 // 10:37:59

Jag brukar också tänka på det, Har gjort en Köp lista ( Vilka hästar jag ska köpa ) Och jag har skrivit namn och ras.

2014-02-18 // 22:14:20

Jag tänker på vad det blir på svenska!
Min ponny heter Diamondangel. Har glömt bort namnet på nybörjar hästen. Och min arab heter Wildeye.
Ska köpa en andalusier och en frieser men kommer inte på några namn. Du kanske har något förslag? C:

Svar: Oj det är så svårt att hjälpa folk med namn tycker jag. Jag började tillexempel döpa mina hästar i natt teman, Moondancer, Nightwhisper, Midnightqueen, Eveningking men sedan har det blivit lite blandade namn :) Ska du kanske komma på ett tema du vill ha på dom? :) Vet att Sture tillexempel döper sina i drak tema så alla har nått med dragon :)
Courtney Silverhill

2014-03-08 // 16:51:48

haha ja oftast tänker jag på det och tar insperation från vissa kända sso spelare men när jag döpte min andalusie blev det rätt konstigt hehe......

2014-06-21 // 18:40:45

Nej jag bara tar det som låter bra på engelska

2015-01-23 // 19:00:52

I början tog ja bara dem som lät bra på engelska nu tar ja dem som låter bra på både svenska o engelska! :D

2015-05-05 // 17:57:14

Nej bara det låter bra på engelska tex SunDancer

2015-06-16 // 11:33:30

Min start häst heter baby king bebis kung asså lol

2015-06-23 // 23:49:35

Haha! brukar tänka mycket på sådant. mina hästar heter bara saker som lemoneice midnightqueen och wintermagic, nästan lite tråkigt. XD

2015-07-04 // 21:09:30

Föresten visste jag inte att du också har en häst som heter midnightqueen förän nu

2015-07-04 // 21:13:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback