» Moorlandstallet? «

Haley skrev till mig i klubbchatten att hon tyckte de såg annorlunda ut vid den där delen som man är i när man loggar in för första gången, jag kommer dit och jag vet helt ärligt inte. Det känns ju som de håller på o gör om det men ja inte vart där på 1,5 år ungefär haha. Vet ni?
 
 
 
Kolla de små "hagarna"
 

 
 
Öppna fönster och flera dörrar som ser ut som ingångar.
 

 
 
Huvud ingången?
 

 
Vad tror ni? Om de håller på och gör om tycker jag det känns som att alla de olika delarna kommer vara olika saker som tex. Huvud stall, litet stall, sadelkammare, foderkammare m.m. Och att man kan välja vilka hästar som ska stå i de små hagarna. Åh vad kul det vore! Alla flyttar tillbax till Moorland hahah..
 



Hihi nämen, jag skrev precis ett inlägg om samma sak :D

Svar: Hahah bra namn! ;D
Courtney Silverhill

2013-09-05 // 19:06:25

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback