» Ny serie påbörjad! «

Jajemen, sent i söndags kväll började jag och Doris spåna. Om ni inte viste det var det Doris som hjälpte mig med "Min bästa vän Melanie" och den blev ju bra eller hur? Och den här serien vi ska göra nu kommer bli grym tror jag. Dock vill jag inte avslöja något riktigt ännu, utan det kommer ett utförligt inlägg senare i veckan. Har en del personer att prata med osådär.
 
Fick frågan om när "Så gick det för Mary och Flippen" publiceras och då kan jag säga som så att den kommer här direkt efter Dunken & Bunken är slut, alltså kommer första avsnittet den 22 september.
 
Har ni inte läst alla mina serier ännu så gör det! :)
 
Historien om Mary
Min bästa vän Melanie
Dunken & Bunken - lite rörig då jag inte kan tidsomställa den när den är under publicering.
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback