» På svenska «

Fortsätter gårdagens grillning utav mina egna namn på svenska och kör då ordningen som jag köpt alla hästarna tänkte jag. Igår var det ju mig och Nightwhisper det handlade om och det kan ni läsa här ifall ni missade, så idag blir det Moondancer och Midnightqueens tur! Here we go
 
 
För det första skrev jag inte ihop namnet för det blev så himla söligt och det var svårt att se att det var mån som i måne. Haha jaja detta lät ju inte tokigt? Mer än att det typ skulle kunna vara nån antroposofisk sekt eller någonting. Det passar helt enkelt inte att döpa en häst till Måndansare på svenska (tycker jag) men det är inte direkt någon katastrof. Bra Courtney.. Min lilla Moonie <3
 

 
 
 
Krigarprinsessan! Typ en bra krigshäst som ser i mörkret.. Nejmen kanske lite perv också.. En drottning på natten hahah.. Shame on me! Meningen med hennes namn är att hon egentligen inte ser ut som en midnatts häst lixom, hon lyser ju. Tycker det passar henne helt enkelt. Aw min Midnightqueen aka Queenie <3
 

 
Det går ju rätt bra det här, grilla mig gärna i kommentarsfältet om ni vill vore bara kul ;) Fortsätter med grillningen i morgon igen.
 


Jag tror med att "Rock" betyder sten men sätter man ihop "Rock" och "Star" blir det nog Rockstjärna c;

2014-05-25 // 20:06:58

Ha ha ! Jag kan ställa upp om du vill det
Hästar: easttear , dreamheart , applemaddness, bravequeen , darkdream , eastbeauty , minimist , tigereye ,

2014-06-22 // 18:08:22

jag ställer gärna upp hästar skywalker,skyblaze,popstar ,snowboy,nightmagic det var alla tror jag

2014-07-14 // 17:32:31

Haha OMG LOL jag ställer självklart upp här har du mina: Starboy, Dreamheart, Nightbeauty, Babygirl, Hotspot :) det var nog alla hoppas du kan ha nytta av dom ;)

2014-07-19 // 20:29:58

Nå om du vill grilla mina hästar så 1.Summerlove min första häst 2.Wildsoul 3.Sunkiss :) Kram :3

2014-09-29 // 15:07:07

Haha, grilla mig och mina hästar xD ( Om du vill ) Wintershadow, Wildwhisper, Minitrouble, Thunderknight! :D <3

2014-10-31 // 01:59:56

Haha,grilla gärna mig x)Hästarna i ordning heter... Silverstar, Midnightfire, Iceprincess och Lovemist!
Om du ska grilla mig, kom bara ihåg, kör på! Du får säga att dem är skitfula, vill byta lite namn xD

Bästa bloggen har du <3
// Kakan

2015-01-27 // 19:13:48

Haha mig också! Hästar: Liondream, Dragonking, Moonspirit, Goldkiss, Wintergirl, Darkrain, Snowsister, Goldpepper. Ehm..Kommer inte ihåg fler just nu..

2015-04-09 // 22:33:29

Haha grilla mig också. Mina hästar: Goldknight, Frortking, Miniking, Darklove

2015-05-19 // 07:50:54

En till...Applebelle. :)

2015-05-25 // 18:00:04

När jag började spela sso tryckte jag bara ok hela tiden så min gubbe heter: (efternamn) Cloudwater XD
SunDancer
MiniDiamond
DaisyBelle
MiniFlower
SilverAngel
MiniCruch
SpringShadow
DarkWinner
FirePrince (såld)
PeaceDream
ThunderDream
Och några jag glömt xD

2015-06-16 // 11:44:29

Menar ThunderFlame

2015-06-16 // 11:45:43

Emma Papapie blir typ "Emma Pappa paj". Tyckte de va lite roligt. *insert laughing emoji*

Annars har jag ju hästarna Wildkid, Foxfire, Lionheart (som inte e så illa), Morningmagic, Sunpearl, Nightghost, Darkheart, Blueboy, Dragonspirit.. hmm. Jag återkommer om jag har några fler (x

2015-09-13 // 09:21:46

Mina:Marblebeuty(Marmorshönhet)Ministar(Ministjärna)
Dragonmagic(Drakmagi)Frosttroble(Frostproblem)Dreamprincess(Drömprinsessa)Snowbelle(Snöbelle.

2015-09-23 // 20:06:23

Grilla gärna mig =) Miranda Highbell & hästar (iordning): DreamGirl, GoldPrince, WildBeauty, NightRunner, LemonCrush & WishAngel /Kram Bella <3

2015-12-23 // 15:36:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback